E html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> cassi0pea: πόσο γκαντέμης είσαι..?..(κύριε υποψήφιε δήμαρχε....!)

« Home | ain't that beauuuutifuuuullllll? » | Από την κόλαση στο βυθό… » | *αστερόσκονη* » | stop counting time - the only way to... stop wasti... » | ...hey...sista..... » | Νομίζω πως ερωτεύτηκα… τον λένε… Άνεμο! » | do it! YOU know how! DO IT ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ » | Wake UP and Smell the Coffee! » | Η μικρή Βερενικούλα φοβάται… » | Ό,τι απέμεινε από… την αναμονή μιας συναυλίας… »

πόσο γκαντέμης είσαι..?..(κύριε υποψήφιε δήμαρχε....!)

ξυπνάω κεφάτη από τον αγαπημένο μου ήχο ξυπνητηριού (έχω διαφορετικό σε κάθε ξυπνητήρι του κινητού και τους αλλάζω randomly καθημερινά για πλάκα... θέλω να ακούω άλλο άσμα κάθε πρωί λέμε!!!)... ξυπνάω λοιπόν με το "λαααα λαλαλαλαλα-στρούμφο τραγουδώ... τρρά λαλαλαλαλααα-στρούμφο-σ'αγαπώωωω...)
κάνω την κλασική κίνηση-stretching και αρπάζω το πανέμορφο και γεμάτο λακουβίτσες από τις τούμπες κινητούλι... ετοιμάζομαι να πατήσω το ακύρωση και να γυρίσω πλευρό (σσσσσιγά μην σηκωθώ από τις 9.30! χτες υπολογίσαμε features ρεεεε!!!!) όταν βλέπω το χαριτωμένο λαμπάκι να με ειδοποιεί ότι έχω sms! οοοόπα! η χαμένη από τον κόσμο κολλητή-παντρεμένη-μάνα-φοιτήτρια-που-έχει-μετακομίσει-στου-...-τη-μάνα-μου-προτείνει-πρωινό-καφέ-όπου-θέλω:εξάρχεια ή θησείο ή μοναστηράκι? Και ποια είμαι εγώ στο κάτω κάτω για να πω όχι.... μια τεμπέλα-που-της-έτρεξε-ο-κώδικας-και-σιγά-μη-διαβάσει-σήμερα-και-φυσικά-θα-πάει-στο-κέντρο-για-καφέ-&-μπορεί-και-να-ψωνίσει-και-τίποτις.... καθότι οι φθινοπωρινές κολλεξιόν τα σπάνε!
τα κανονίζουμε λεπόν, ετοιμαζόμεθα και ξεκινάμε! (μεγάλη μου βγήκε η εισαγωγή γμτ... ένι γουέη...)
λίγο πριν βγω στην Ιερά Οδό λοιπόν περνάω μπροστά από το φαρμακείο που αντιπαθώ (έχω προηγούμενα με τον τύπο από όταν ήμουν 18 που με είχαν βάλει εφορευτική επιτροπή εις τας εκλογάς και ενώ ο δικηγόρος ήθελε να με διώξει καθότι έδινα πανελλήνιες και είχα διάάάβασμα αυτός ήθελε να μείνω και έλεγε σιγά μη σωθώ με 1 μέρα διάβασμα! <αυτή η λεπτομέρεια συνδέεται κάπως με τα παρακάτω!>)
κοιτάζομαι στον καθρεύτη του φαρμακείου, σκέφτομαι ότι δεν έχω ψωνίσει ΠΟΤΕ από εκεί και ούτε πρόκειται (έτσι νόμιζα....) και προχωράω ακούγοντας φυσικά PLACEBO (ακόμα δεν έχω συνέλθει.. ω ναι..)... λίγο πριν φτάσω στη γωνία για να στρίψω και να αντικρύσω την πολυπόθητη στάση λεοφωρείου, συναντάω ένα τσούρμο από γύρω στα 8 άτομα, κυριούλες και κυριούληδες χαμογελαστούς, καλοντυμένους, με γυαλάκια....
"τι έγινε ρε παιδιά.. ΣΥΝΕΔΡΙΟ στο Αιγάλεω?...", σκέφτομαι η-αθώα-μικρή-φυτουκλίτσα και προχωράω αεράτη με ύφος έχω-όλο-το-μέλλον-μπροστά-μου-αλλά-ας-περιμένει-λίγο-τώρα-θέλω-απλά-καφέ-και-κουτσομπολιό-και-ακούω-και-Placebo-ζηλέψτε-ποταποί-κουστουμαρισμένοι-κυριούλιδες!!!!!... ....και ξαφνικά... (ένας ήλιος μεσάνυχτα βγαίνει.......εεε... όχι αυτό είναι του κρόκου του λή)... ξαφνικά λοιπόν, νιώθω κάτι να μου γδέρνει απότομα το τρυφερό δερματάκι της πατούσας μου (τσάμπα το πεντικιουρ... μπου-χουυυυυ) και επίσης την πατουσίτσα μου να θερμαίνεται απότομα με αύξοντα ρυθμό και επίσης η θερμοκρασία να εξαπλώνεται σε ολόκληρη την πατουσίτσα μου και.... κοιτάω και βλέπω.... ΑΙΜΑΤΑ!... ναι, ναι όχι αίμα... αίματα.... κάνω να προχωρήσω μπροστά καθότι δεν πονάω και σκέφτομαι ότι σιγά, λίγα αίματα είναι... η Β. τελειώνει την ιατρική φέτος και θα με χώσει στον μπακάκο και θα με περιποιηθεί... αλλά μετά θυμάμαι τον αντιπαθή φαρμακοποιό και λέω... κάτσε ας πάω μην πάθω καμιά μόλυνση....
στην διαδρομή 7 μέτρων που με χωρίζουν από το φαρμακείο, έχω μπροστά μου τους κυριούλιδες-κυριούλες που πάνε πολύ αργά και μιλάνε συνεχώς και σε όλους και είμαι έτοιμη να ουρλιάξω όταν (!!!!) ο κυριούλης που ηγείται της πομπής γυρίζει πίσω (καλά πού με είδε!?!??) με ένα χαμόγελο ΝΝΝΝΑ (όπως έλεγε και η...ποια το έλεγε...τέσπα... με-ένα-μπριγιάν-ΝΝΝΝΑ!!!) μου δίνει το χέρι του και μου λέει όλο χαρά και περηφάνια!
"μπούρου-μπούρου (κάτι σαν καλημέρα μάλλον... ζαλιζόμουν εκείνη τη στιγμή) μπούρου-μπούρου-μπούρου (δε θυμάμαι ονοματεπώνυμο)... είμαι γιατρός και είμαι υποψήφιος δήμαρχος του αιγάλεω μπούρου-μπούρου-μπούρου...."
θέλω να του πώ "χέσε με ρε άνθρωπε αιμοραγώ λέμε, θέλω να μου βάλουν λίγο κόκκινο και να πάω να πιω καφέ!!!!!"
αλλά συγκρατούμαι και λέω απλά "γεια σας! χάρηκα" και ορμάω μέσα στο φαρμακείο....
για κακή μου τύχη ορμάει από πίσω μου και το τσούρμο (το οποίο προσπέρασα καθότι όση ώρα κράτησαν οι χαιρετούρες αυτοί καθόντουσαν στο πλάι και θαύμαζαν το καμάρι τους να μιλάει με την όμορφη βερενικούλα!)
μπαίνουν μέσα που λέτε και περνάει ένα 5λεπτο μπουρουμπουροσύνης... ειλικρινά δεν άκουσα τίποτα.... 3 φαρμακοποιοί εκεί μέσα να με φτύνουν κατάμουτρα και εγώ να θέλω να κλάψωωωωωωωω!
τελικά μετά με περιποιήθηκαν... μου είπαν να πάω σπιτάκι μου γιατί το κόψιμο είναι κάπως βαθύ και πρέπει να το έχω οριζοντίως σήμερα για κλείσει πιο εύκολα... δεν χρειάζομαι ράματα ΕΥΤΥΧΩΣ αλλά να αλλάζω γάζες δυο φορές τη μέρα και να μην το πολυπατάω για καμιά βδομάδα... έκανα και αντιτετανικό ορό.... μπου-χουυυυ (εντάξει δεν πονάει κάντε άφοβα!) έχω τρυπούλα και στο μπρατσάκι μπου-χουυυυυυ (φυσικά πριν μου τον κάνουν έλεγξα το πάχος της σύριγγας ώστε να σιγουρευτώ ότι δεν θα μείνει σημαδάκι!)
αυτά πάνω κάτω!
τώρα σκέφτομαι:
  1. έπρεπε να βάλω τον υποψήφιο δήμαρχο να μου περιποιηθεί το τραύμα να δούμε και τι σκαμπάζει από πρώτες βοήθειες... άλλωστε είναι υπηρέτης μου και δεν θα πλέρωνα κιόλας!
  2. θέλω επειγόντως κάποιον να μου φέρει νερό και το τσάι μου καθότι αυτή τη στιγμή πονάωωω και φοβαμαι να πατήσω!
  3. θα χάσω αυριο την δωρεάν βραδιά τζαζ στη βουκουρεστίου... μπου-χουυυυυυ
  4. και ήθελα να πάω γυμναστήριο αυτές τις μέρες που δεν δίνω μάθημα.... ξανά μπου-χουυυυυυυ
  5. έλεγξα το ζώδιό μου! ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΑΤΥΧΗΜΑΤΑ! έχουμε δίκιο λοιπόν οι φυσικοί που ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ότι οι αστρολόγοι είναι ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ!!!!! λέει όμως ότι... κάτσε να κάνω κόπι πέιστ γιατι βαριέμαι να το γράφω.... Today, katerina, you may be touched by a person (probably a man) who exudes the kind of enormous determination that is produced by a combination of spiritual and intellectual strength and faith. This is what they're talking about when they speak of a leader of great integrity. The encounter with this person is likely to inspire you to commit yourself wholeheartedly to some good work, perhaps a charity.

χμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ.... touched by a man... την χειραψία με τον υποψήφιο εννοεί? βρε λέτε να είναι ο δήμαρχος που θα αλλάξει το Αιγάλεω? που θα μαζέψει τα μπάζα και τα σίδερα από τα πεζοδρόμια? μήπως να τον ψηφίσω αυτόν τον leader of great integrity?

μπααααααααα.... από δίπλα πέρασε κι αυτός σήμερα κι ούτε που τα πρόσεξε!.... στα διά**!

μάλλον εννοεί το 10 μηνών ξαδερφάκι μου που θα με μαλλιοτραβάει το απόγευμα!

αυτά!

πάω να ξαπλώσω και να δω κανα dvd.... ενώ τώρα κανονικά θα απολάμβανα τον πιο νόστιμο φρέντο της πόλης...

μπου-χουυυυυυυυυυ

Ουπς κάνω ποδαρικό...
τοκ-τοκ...Με ακούει κανείς;
Anyway, nevermind (κ.λ.π).
Όσο για το κείμενο είναι...πως το λένε;...είναι... σαν ριάλιτι σόου, με εσώκλειστες, σε ένα σπίτι:
Τις καθημερινές ιστορίες, μικρής τρέλλας.

ειδες για να κανεις θραύση κουκλίτσα? Μεχρι και ο υποψήφιος Δήμαρχος σε φοβήθηκε και δεν ήξερε τι να κανει...απο τη μια να συμμαχίσει μαζί σου (βλ.χειραψία) και απο την άλλη να μην σε βοηθήσει με την πληγή ("ασε μην βαλει και αυτή υποψηφιότητα!" θα σκέφτηκε)Βρε τρελοπατούσα που του χρειάζεται, πες του! Πλάκα πλάκα εκμεταλλεύσου την ξάπλα, να μαζέψεις δυνάμεις, θα κάνουμε βόλτα στην Ερμού το άλλο Σαββατο!

Axou kakomoirouli ti sou emelle na patheis...opws sou eipa kai sto msn mati...poly kako mati...isws matiastikes kai monh sou koitazontas ton eauto sou sto kathrepth tou farmakeiou...ti na pw...!!!isws tha eprepe na stamatiseis pleon na vazeis pedilakia kai allou typou kswfterna kai anoikta papoutsakia nai men einai glykitata alla eides? kamia prostasia...pantws kala tha ekanes na evazes ton ypopsifio Dhamrxo na sou prosferei tis first aid kathoson episthmonas anthrwpas na doume mhn einai kanenas albanhs...oso gia to an anamorfwsei o sygkekrimenos to Aigaleo auto einai mia allh istoria...!!!! egw pantws tha eperna ws souvenir to antikeimeno pou mou prokalese auto ton pono...dld na epernes to kako auto sidero kai etsi deixnontas to tha eleges oriste ...oriste ti mou esxise thn rozouli patousitsa mou...ferte mou tsai , nero kai biscuits me kommataki sokolatas parakalw....eh ti les??...itheles na pas sto Wednesday Jazz festival eh?? krima phga thn prohgoumenh vdomas...poly kosmos vre paidia ....akoune tosoi polloi jazz kai soul?? anyway aurio den tha paw exoume kai gym ksereis alla thn allh sigoura mazi giati me thn Athina opote eimai se kati tetoia meta apo ligo varietai kai thelei na fygoume....katalavaineis ti pernaw...
ante mikrh mou perastika kai vlepoume kai gia tis tainies exw shmeiwsei kai egw merrikes...prepei na to kanonisoume...!!!

filia

mpou-xouuuouou

sigmataf: μη χρησιμοποιεις τη λέξη πόδι και τα παράγωγά της εδώ μέσα για λίγες μέρες ΠΛΙΖ :P
καθημερινής τρέλλας δε θα πει τίποτα... έχω φρικάρει...

mayamaya: εγώ να δεις πώς τον φοβήθηκα! ίσως και αυτό σάββατο να περπατάω και να πάμε... είδομεν!

gnosto agnosto νινί: όντως μπορεί να ματιάστηκα μόνη μου! το παθαίνω συχνά! μπουχαχαχαχα! αλλά τόσο πολύ? το σίδερο βασικά πρέπει να πάω να το πάρω από κεί και να το πετάξω... μην χτυπήσει και κάνα άλλο παιζάκι...
από δω και πέρα δεν έχει σανδάλι... μου το απαγόρευσαν! γάζα, καθαρή καλτσούλα και μαλακό παπουτσάκι! θα βαρεθείς να βλέπεις τα πράσινα αθλητικούλια μου!
αυτό για την άλλη τετάρτη το κρατάω! θα πάμε όπως και δήποτε μαζί! και να πας να πάρεις εισητήρια γιατί δε θα βρούμε! τουλάχιστον για τον πέδρο και τους πίξισ!
μουτσ :)

pame oloi mazi:
mpouuuuuuuu xouuuuuuuuuuuuuuuuu

*****

ps. nini: μ'άρεσε που έπιασες τη λεπτομέρεια του καθρεύτη! επίσης ακόμα μία: αρνητικές σκέψεις για τον φαρμακοποιώ και χρησιμοποίησα την απαγορευμένη λέξη ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να ψωνίσω από κει!
είμαι σίγουρη ότι τα 'πιασες αλλά πήζεις στη δουλειά!
ΑΧ πόσο καλά με ξέρεις? εεεεε?
καλή συνέχεια
*****

Απίστευτός τύπος;
Περαστικά σου και μακριά τους άλλη φορά!

Περαστικά Βερενίκηηη!

Να κάνω μια παρατήρηση? Το ωροσκόπιο από msn είναι? :)

georgia: thnx! :)
nai apo msn einai :P

dr! s'euxaristw... egw tous apofeugw... autoi hr8an katapanw mou! :(
mpou-xouuuu
:P

περαστικά, πωπω κι εγω αμα εχω τσουρμα μπροστα μου και βιαζομαι αρχιζω να μπινελικια (απο μεσα μου)

αυτος τωρα γιατι ξαφνικα γυρισε και σου συστηθηκε υποψηφιος δημαρχος ειναι πολυ περιεργο, μηπως του γυαλισες

το επομενο ποστ για τις πληγες (ωραιο) ειναι εμπνευσμενο απο το ποδι:)

annoula haha! oxi mwre autos milouse se olous... gia na mazepsei psifous bghke sto sergiani! apla mallon tou eipan oi trigurw (htan oloklhrh pompi!) oti einai kapoia mikri psifoforos apo pisw :P
egw merikes fores otan sunantaw tetoia tsourma lew tragoudista: "syggnwmiiiiii pernawwww" kai ksekardizomai sugxronws sta gelia.. E.. MA!!!

Δημοσίευση σχολίου

TI PAIDI EIMAI EGW? ;)h2>
  • I'm bereniki
  • From athens, Greece
  • megalo mperdema... as mhn to analusoume... h' mhpws na to analysoume? :S :P
megalo berdema... as mhn to analusoume... h' mhpws na to analusoume? ;)

Which Trainspotting character am I?

    "Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?" -Trainspotting [movie]
    EDIT EDIT EDIT