E html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> cassi0pea: aypnies

« Home | “δεν αντέχω άλλο…”..σιγομουρμούριζε…Είχαν περάσει ... » | αυτές τις μέρες... » | *μ** ****έ*****τ* *** ***ρ***α*****τ***α** » | είναι που ονειρεύομαι, πως φεύγω για ταξίδια... » | τα πράγματα είναι α π λ ά ... » | ΕΕΕΕΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣ » | μερικά βράδια αναρωτιέμαι... » | φ ε ύ γ ω » | i'm coming up.... » | κ ό ν τ ρ α σ τ ο ν ή λ ι ο . . . . . . »

aypnies

ουφ!
έχω αϋπνίες! καιρό είχα να το πάθω αυτό! προσπαθώ εδώ και ώρα να καταλάβω το γιατί... no fucking reason!
και μιας και όλοι κοιμούνται αυτοί την ώρα... τουλάχιστον όλοι όσοι θα μπορούσα να "ενοχλήσω" για να πιάσω κουβεντούλα, μιας και κλασσικά βαριέμαι να διαβάσω και μιας και κλασσικά δεν έχω προνοήσει ώστε να έχω κάποια καλή ταινία να δω... είπα να γράψω κάτι εδώ πέρα...
κλασσικά όμως (πω πω πολύ προβλέψιμη κ βαρετή έχω γίνει...) δεν έχω κάτι να γράψω... ή μάλλον καλύτερα... δεν έχω όρεξη να κάτσω να γράψω! βαριέμαι! οπότε γράφω ό,τι μου κατεβαίνει...
απόψε λοιπόν, την ώρα που δεν μπορούσα να κοιμηθώ, σκέφτηκα διάφορα...
είχα και μια καλή ιδέα! να δημιουργήσω ένα account στο gmail και να στέλνω mail στα άτομα που μου λείπουν και δεν έχω πια επαφές... σε αυτούς που χαθήκαμε για τον Α ή Β λόγο.. να τους γράφω τα νέα μου αντί να τα γράφω στο blog... να τους μιλάω σα να μην έχει αλλάξει τίποτα...
βασικά ξέρω γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ... μίλησα με την "κολλητή" μου από Πάτρα... την Ειρήνη..
την πρώην κολλητή μου δηλαδή γιατί πλέον μόνο κολλητές δεν είμαστε..
μιλάμε μόνο όταν την πάρω τηλέφωνο εγώ, βρισκόμαστε μόνο όταν πάω στην πάτρα εγώ και μου έστειλε μόνο ένα mail φέτος (κι αυτό μετά από δικιά μου γκρίνια ότι έχουμε χαθεί...)
δεν έχω παράπονο. μερικές φορές τρώει flashιές και μου στέλνει κάνα sms του τύπου
"τι κάνεις φυσικάρα μου? εγώ είμαι καλά, εδώ στο φυσικό, διάβασμα πολύ, με το γιάννη όλα καλά, εσύ τι νέα?"
εεεεεεε οκ!
ναι μου τη δίνει που έχουμε χάσει κάθε σημείο επαφής!
μου τη δίνει ακόμα περισσότερο που όταν πάω πάτρα είμαστε μια χαρά, σα να μην έχει αλλάξει τίποτα, σα να μην έφυγα ποτέ από εκεί, σα να ξυπνήσαμε απλά το πρωί και να στείλαμε sms:
"καλημέρα φυσικάρα μου! πάμε στο blue για καφεδάκι στις 2?"...
μου τη δίνει που συνεχίζω να νιώθω τόσο καλά μαζί της κι ας με φτύνει αισχρά όταν δεν είμαι εκεί...
μου τη δίνει που θέλω ακόμα να της τα λέω όλα...
μου τη δίνει που θέλω να πάω πάτρα να την δω...
μου τη δίνει που αν πάω πάτρα θα γίνω χάλια...
μου τη δίνει που έχω απαγορεύσει στον εαυτό μου να πηγαίνει στην πάτρα...
μου τη δίνει που εκείνη ήρθε αθήνα το καλοκαίρι και δεν μου το είπε (ήθελε να είναι συνέχεια με το γιάννη.... ΕΛΕΟΣ!)
μου τη δίνει που με θυμάται μόνο όταν είναι χωρίς το γιάννη....
μου τη δίνει που από τότε που τα έφτιαξε με το γιάννη, όλη της η ζωή περιστρέφεται γύρω από το γιάννη...
μου τη δίνει που συμπαθώ τόσο πολύ το γιάννη-που στο κάτω κάτω είναι και η αιτία του κακού!
μου τη δίνει που δεν μπορώ να της τα πω αυτά!
μου τη δίνει που είχα αποφασίσει να μην πολυασχολούμαι μαζί της και που μόλις με πήρε τηλέφωνο κατάλαβα πόσο πολύ μου λείπει...
μου τη δίνει που μεγαλώνουμε και όλα αλλάζουν....
πολύ γκρινιάρη θυμίζω έ?
ή δρακουμέλ?
μου τη δίνουν τα στρουμφάκια.... εεεε.... μου τη δίνει η ζωή από τότε που έφυγα από την πάτρα!
μου τη δίνουν όλα!
ντάξει όχι όλα....
...αλλά μπορούσα να ζω και χωρίς αυτά που δεν μου τη δίνουν...
θυμάμαι τη λίστα που είχα κάνει όταν προσπαθούσα να αποφασίσω πού θα κάνω μεταπτυχιακό...
στην κορυφή των + για πάτρα ήταν το
ΕΙΡΗΝΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ
στην κορυφή των - για πάτρα ήταν το
ΕΙΡΗΝΗ - ΓΙΩΡΓΟΣ
τα δυο άτομα που μου λείπουν περισσότερο-τα δυο άτομα που με έχουν πληγώσει περισσότερο
ήθελα να μείνω πάτρα για να είμαι κοντά τους. έφυγα από πάτρα γιατί ένιωθα ότι δεν άξιζε να μείνω για να είμαι απλά κοντά τους...
βέβαια παρακάτω (στα +) υπήρχαν και άλλα όπως ηρεμία, θάλασσα, Μάιρα....
όλα αυτά όμως τα κουκούλωσε ο σκατοεγωισμός μου
εντάξει όχι μόνο... φταίει και η φιλοδοξία μου... να κάνω μάστερ στο καποδιστριακό..... μη χέ-σω! σιγά το πανεπιστήμιο!
τέλος πάντων!
άρχισα ξανά τις γκρίνιες και τα ποστάκια τύπου "ημερολόγιο"...
κακό σημάδι!
γκρίνια <--> πλησιάζει η εξεταστική....
βαρύς χειμώνας έρχεται, μακρύς καιρός κοντεύει...
το θυμάται κανείς αυτό το τραγούδι αλήθεια?
καλά... το μάτι γαρίδα!
χτες πήγα και στη λυρική.. ωραία ήταν!
ντάξει δε λέω, έχει και τα καλά της η αθήνα...
θέατρα, συναυλίες, καφεδάκια, ποτάκια...
αλλά όπως είχα γράψει και σε ένα από τα πρώτα ποστ μου... στην πάτρα είχα βρει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που θέλω... όλα μέσα στα πόδια μου... 4 χρόνια στο ίδιο καφέ... 4 χρόνια στο ίδιο κλαμπ... 4 χρόνια στο ίδιο ρακάδικο... 4 χρόνια στους ίδους δρόμους, την ίδια παραλία, τις ίδιες μυρωδιές....
δε βαρέθηκα ούτε για μια στιγμή...
άραγε θα τα έχω ποτέ όλα αυτά εδώ? θα μπορέσω να αγαπήσω τόσο μια καφετέρια που να παρατηρώ τις μικροαλλαγές στη διακόσμηση...?
1000000000000000000000000000000000009 τέτοιες ερωτήσεις γεμίζουν το μυαλό μου!
χαζοερωτησούλες...
-"ξεκόλλα κοπέλα μου, ο κόσμος έχει προβλήματα! real problems! εσύ έχεις τον μπαμπάκα σου και όλα είναι παιχνιδάκι!"
ναι οκ...
όλα είναι παιχνιδάκι!
αλλά δεν έχω προνοήσει και δεν έχω ταινία να δω λέμε τώρα...
και δε νυστάζω!
και βαριέμαι!
και δε θέλω να σκέφτομαι!
και δε θέλω να γράψετε σχόλια!
μάλλον ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ξέρετε τι θέλω?
να απαντήσετε στην ερώτηση.....
"τι μπορεί να κάνει κανείς όταν δεν νυστάζει, κρυώνει πολύ για να βγει έξω, όλοι οι φίλοι του κοιμούνται, βαριέται να διαβάσει και δεν έχει ταινία για να δει?ΟΕΟ?"
μάκια...!
πάω να διαβάσω το ποστάκι μου να ξεκαρδιστώ στά γέλια...!
τουλάχιστον κάθε φορά που τα γράφω, γελάω διαβάζοντάς τα! :P
KALHNUXTA!
*****

...Pese koimisou TWRA!!!!kai stamata na kais to myaloudaki sou toso poly...!!! ante!

ξύπνησες? αντε κοριτσάρα μου, οχι απλά ξημέρωσε μια καιρούρια μέρα αλλά ήταν και ηλιοφώτιστη και δεν έμοιαζε καθόλου με χειμώνα και μελαγχολικο κλίμα! απαπα, ελπίζω να βόλταρες στην γιορτινή Αθήνα και να ήπιες καφεδάκια και για εμας τα ταλαίοωρα! σου έστειλα κάτι να σου φτιάξει τη διάθεση (i hope so)

makia και μη μου στεναχωριέσαι, όλα παίρνουν το δρόμο τους, ΟΛΑ! αρκεί να μην τα μπλοκάρουνε εμείς στην πορεία, με αρνητικές σκέψεις!

*anonyous:
:)
opws diata3ate! :P

(epitelous enas anonymous sto blog mouuuuuu :PPPPPPPPPPPPPPPP)

*mayamaya:
ksipnisaaa!
ola kala! einai akoma prwi k o hlios de lampe alla den exei oute ena sunnefaki!
bolta stin athina simera! tha piw mia poly zesti sokolatitsa gia party sou! - ta gluka ta kopsame gia na xoresoume sto foustanaki aurio! (aurio tha tou dwsw na katalabeiiii :P)
to tragoudaki teleio! les k grafthke gia mena ;) :P

makia mikro melisaki! diabaze giati thelw na pame na tsakisoume ta cheesecake k na einai k kerasmena logw epityxiwn! :PPPP

*****

Δημοσίευση σχολίου

TI PAIDI EIMAI EGW? ;)h2>
  • I'm bereniki
  • From athens, Greece
  • megalo mperdema... as mhn to analusoume... h' mhpws na to analysoume? :S :P
megalo berdema... as mhn to analusoume... h' mhpws na to analusoume? ;)

Which Trainspotting character am I?

    "Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?" -Trainspotting [movie]
    EDIT EDIT EDIT